Wednesday, March 30, 2011

Fun B Day?

Today way great! I got to see many of my close friends, and I'm just overall happy today. I guess I'm done with the NSTAR program, so now I have SCOPE every other DS and Career with Mrs. Hall for Core. Usually B days aren't very fun, but today happened to be. I love health class sooooo much. I had to right a story and use 30 health related words in it. I worked with a partner and decided we were gonna use my made uP characters Elog and Mop the dinosaur. I'll tell you about them in a post soon :) it's kinda late, so goodnight readers!

Tuesday, March 29, 2011

Persuasion


Trying to pursuade my parent to let me go to this awesome Owl City concert in June :) Omg I REALLYREAALLYREALLY hope I can! That'll be the best. He's like the most amazing person ever. First I got kinda disappoined because I thought the closest he was gonna be was in Tenessee, but then I found out he was coming to Maryland! WHOOPWHOOP! Happiness!!!!!! Tickets are REALLY cheap too. Only $25! Yayyyyyyyyyyyy! Haha this pic is the cover of my favorite song from him. :D

Monday, March 28, 2011

Bringing Happiness

So..... 2011 so far..... wow. It's a very interesting year so far, there's always something unexpected happening. I love it! 7th grade is still full of all kinds of suprises. I've realized you really can't tell ANYTHING AT ALL from the outside... turns out sometimes the smart kid with the suspenders and glasses is probably the most awesome person ever. It's funny how the people that used to bother me so much in elementary school are now my BFFS. I personally like it :) Not to change the subject or anything, but I am totally siked for spring break. BOSTON!!!! :D :D :D I get to stay in a nice beach house (from what i've heard) and chill with my awesome grandparents from Texas! Another cool thing is that I get to ride a plane for the first time back home. HAPPINESS!!!!!!! I just noticed how many excamation points and smiley faces I've typed in this post.... HAHA :D! And to this nice person reading this post (yes i can see you >:D) i wish u complete happiness forever and ever :)
I have a challenge for you guys! Megan and I got through an HOUR STRAIGHT of this, how long can you last? You aren't allowed to stop watching, even for a fraction of a second. If you have to go to the bathroom, take your iPhone with you. If all fails, just turn the volume up loud enough so you can hear it. Comment on the Nyan Cat post and tell me how long you lasted!